No hej!

Witamy w naszej sekcji Najczęściej Zadawanych Pytań na temat naszej sofy do zabawy Shappy. Prawdopodobnie masz wiele pytań i mamy nadzieję, że na niektóre z nich odpowiemy tutaj. Nadal masz wątpliwości? Napisz do nas na contact@heyshappy.com, a my odpowiemy na wszystkie pytania w ciągu 24-48 godzin.

Shapes + Happy = Shappy

Shappy to modułowa sofa do zabawy! To taki mebel oraz zabawka w jednym i działa jak zestaw klocków. Dzieci i dorośli mają wygodne miejsce do odpoczynku, a dzieci mogą wykorzystać sofę do pomysłowej zabawy.

Nasza sofa występuje w dwóch rozmiarach - 160 cm x 80 cm oraz 120 cm x 60 cm.

Bezpieczeństwo dzieci jest naszym najwyższym priorytetem, dlatego tworzymy nasze produkty tylko z certyfikowanej pianki OEKO-TEX® Standard 10. Każdy zestaw pianki przygotowywany jest specjalnie pod Twoje zamówienie. Pianka przy produkcji wydziela specyficzny zapach, który po ok 2-3 tygodniach wietrzeje, dlatego poddawana jest procesu wietrzenia. Dla osób wrażliwych na zapach, może się zdarzyć, że po rozpakowaniu produktu pianka dalej będzie posiadała specyficzny zapach. Należy wtedy lekko rozpiąć pokrowiec aby skrócić proces wietrzenia.

Jesteśmy dumni z wysokiej jakości naszych tekstyliów i ściśle współpracujemy z jednym z najlepszych dystrybutorów tekstyliów w Europie. Nasze pokrowce podwójnie szyte powstają w Polsce, gdzie nasze tkaniny są sprawdzane pod względem jakości, krojone i zszywane. Nasz materiał jest miękki w dotyku. Wykonane z wysokiej jakości materiałów, ich estetyka będzie pasować nie tylko do pokoju Twojego dziecka, ale także do Twojego salonu w stylu skandynawskim. Dzięki łatwemu czyszczeniu będą się świetnie prezentować przez lata, nawet przy bardzo intensywnym użytkowaniu. Na etapie produkcji włókna pokryte są specjalną powłoką, która zabezpiecza tkaninę przed wnikaniem brudu. Dzięki temu wszelkie plamy mogą być szybko i sprawnie czyszczone. Posiadając Certyfikat Oeko-Tex dajemy Ci pewność, że tkanina jest wolna od alergenów i całkowicie bezpieczna dla Twoich dzieci. Kochamy psy i koty oraz wszystkie zwierzęta na całym świecie, dlatego wybraliśmy tkaninę przyjazną zwierzętom. Tkaniny z tej grupy zostały poddane specjalnym testom laboratoryjnym sprawdzającym odporność na rozdarcia spowodowane zarysowaniami. Są bardzo trwałe i łatwe w utrzymaniu czystości.

Wysyłka jest bezpłatna. Skontaktuj się z nami pod adresem contact@heyshappy.com, jeśli mieszkasz w kraju, do którego zwykle nie dostarczamy. Postaramy się jakoś pomóc.

Nasze produkty są produkowane w naszych zakładach w Polsce. Obecnie wysyłamy produkty w ciągu 2 tygodni od daty zamówienia, ale wiele zamówień zostanie wysłanych znacznie wcześniej. Po wysłaniu sofy z naszego magazynu, otrzymasz potwierdzenie z linkami śledzącymi zamówienie. Sprawdź je dokładnie i poinformuj w ciągu 24 godzin, jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy.

Jeśli zmieniłaś/eś zdanie co do zamówienia, będziesz mieć prawo do zwrotu pieniędzy, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby anulować zamówienie, wyślij do nas e-mail na adres contact@heyhappy.com z tematem „ANULUJ zamówienie [Twój numer zamówienia]”, a nasz zespół klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej.

Jesteśmy w 100% pewni naszej sofy Shappy, więc chcemy, aby też dla Ciebie była świetna. Rozumiemy, że może to nie jest to sofa dla wszystkich. Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby to zrobić, musisz wysłać wypełniony formularz na adres contact@heyshappy.com. Wszystkie zwroty muszą być wykonane w oryginalnym opakowaniu! Wystarczy włożyć je z powrotem do plastikowego opakowania i wsunąć z powrotem do pudełek. Do zwracanego produktu należy dołączyć wypełniony formularz oraz numer konta, na które zwracamy pieniądze. Jeśli zamówienie dotrze do nas kompletne i nie posiada śladów użytkowania, cena zakupu zostanie zwrócona pomniejszona o koszty przesyłki zwrotnej w ciągu 10 dni roboczych w ten sam sposób, w jaki została dokonana płatność.

O nie! Jesteśmy dumni z jakości naszych produktów, ale nie zawsze wszystko idzie gładko i błędy się zdarzają. Prosimy o sprawdzenie sofy zaraz po jej otrzymaniu i poinformowanie nas o wszelkich problemach w ciągu 48 godzin. Sofa Shappy jest objęta 12-miesięczną gwarancją.

Wszystkie nasze produkty są objęte roczną ograniczoną gwarancją, która obejmuje wady produkcyjne, które negatywnie wpływają na wygląd lub użytkowanie produktu. Jeśli napotkasz wadę, wyślij do nas e-mail na adres contact@heyshappy.com z 2-3 zdjęciami problemu wraz z numerem potwierdzenia zamówienia, abyśmy mogli pomóc. Gwarancja dotyczy tylko produktów zakupionych bezpośrednio na heyshappy.pl w ciągu jednego roku od zakupu i jest udzielana tylko osobie, która dokonała zakupu.