SUMMER SALE: Rabat 150 zł na wszystkie sofy z kodem SHAPPY150

Refund Policy

<meta charset="utf-8" />
<div class="shopify-policy__title">
<p><span style="font-weight: 400;">Mamy 30-dniową politykę zwrotów. Oznacza to, że masz 30 dni od otrzymania przedmiotu, aby poprosić o zwrot.</span></p>
<p><b>Kwalifikowalność </b></p>
<p><span style="font-weight: 400;">Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu. Aby rozpocząć zwrot lub w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotu, możesz skontaktować się z nami pod adresem kontakt@heyshappy.pl</span></p>
<p><b>Uszkodzenia i problemy</b></p>
<p><span style="font-weight: 400;">Proszę sprawdź swoje zamówienie po otrzymaniu i natychmiast skontaktuj się z nami, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymasz niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i sprawnie pomóc. Niestety nie możemy przyjmować zwrotów przedmiotów z wyprzedaży lub kart podarunkowych.</span></p>
<p> </p>
<p><b>Zwroty</b></p>
<p><span style="font-weight: 400;">Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu powiadomimy Cię, czy zwrot został zatwierdzony, czy odrzucony. Po zatwierdzeniu automatycznie otrzymasz zwrot pieniędzy przy użyciu pierwotnej metody płatności. Pamiętaj, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać, zanim Twój bank lub wystawca go przeprocesuje.</span></p>
</div>
<div class="shopify-policy__body">
<div class="rte"></div>
</div>